Dag 20 (Miami)

11 augustus 2014 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Vandaag laatste leuke vakantiedagje gehad! We zijn na een heerlijk ontbijtje op te hebben gehad met de bus naar Miami beach gegaan. Daar hebben we fietsen gehuurd en zijn we 2 uur lang langs het strand gaan fietsen. Ook langs bekende super dure hotels. Het was wel echt heel heet om te fietsen! Maar was wel leuk :). Toen hadden we even gepicknickt in de schaduw en zijn we om gaan kleden en gelijk de zee in gegaan. Het water was weer gewoon warm. Je kan er gewoon zo in lopen en het voelt warmer dan de temperatuur buiten.

We zijn tot 5 uur ongeveer in het water gebleven. Daarna zijn we winkeltjes gaan kijken. Ik zag in de zara een hele leuke broek. Zat er dus een gat in en hij was niet meer in die maat verkrijgbaar, dat was pech! Voor de rest heb ik niet echt leuke winkels gezien. We zijn met de metro en bussen terug gegaan en bij de subway gegeten. 's avonds zijn papa en timon naar de bioscoop gegaan, en zijn mama en ik in het bubbelbad geweest met vliegtuigen die je gewoon bijna kan aanraken zo laag vliegen ze. Was erg leuk dagje. We gaan het wel heel erg missen hier. Vooral de lekkere warme temperatuur!!

Groetjes nog uit Florida!