Dag 16 (Orlando)

7 augustus 2014 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Vanochtend hebben we uitgeslapen en Timon was nog steeds niet lekker. Dus we zijn toen naar de dokter gegaan. Daar moesten eerst een aantal formulieren worden ingevuld en handtekeningen worden gezet en daarna  konden we gaan wachten. Na ongeveer een uur en een kwartier waren we eindelijk aan de beurt. Hier moest Timon eerst gewogen en gemeten worden ook zijn bloeddruk en even later kwam de dokter. Deze was heel aardig en hij noemde Timon een famous moviestar (van de lion king haha). Nadat hij had vastgesteld dat hij keelontsteking had, en medicijnen (soort antibiotica) had meegegeven, konden we weer gaan.

In de middag had ik nog even met tessa geskypt en daarna ben ik met mama naar een soort warenhuis/ supermarkt gegaan. We hebben daar even rondgekeken en nog make-up gekocht. Ook hotdog broodjes/worstjes en ijs voor het avond eten.

Morgen gaan we naar discovery cove waar ik dus eindelijk met dolfijnen kan zwemmen. Ik heb er zoooo veel zin in !! Ook gaan we ontbijten, snorkelen, haaien kijken en lekker kijken daar.

Tot morgen, goodnight!!

1. G. Wouters:
    8 augustus 2014
    Hoi. We hopen dat Timon weer op knapt, dan kan hij ook van de laatste dagen nog genieten van al leuke dingen die nog op het programma staan, want zwemmen met haaien doe je ook niet elke dag. Hier dreigt regen dus vieren we m'n verjaardag maar binnen.
    groetjes. Opa en Oma